Stina - Mamma till Elias

Fredag med en trött kille
Åh som jag och Elias har bråkat med hans sömn idag. I vanligt fall vaknar han runt 7-tiden, vilket han gjorde idag också, han får då mjölk och nån timma senare får han gröt, och ALLTID efter gröten så somnar han och sover en/ett par timmar MEN inte idag. Jag såg på honom hur trött han var efter frukosten, hans ögon stängdes flera gånger när jag försökte få honom att sova, men så helt plötsligt fick han ryck och skulle börja vända på sig eller ställa sig upp och klättra. Trots att han var lite grinig så åkte vi med mormor och morfar och storhandlade,  jag trodde att han garanterat skulle somna i bilen, men icke...När vi kom hem vid 16-tiden hade min lilla kille varit vaken i 9 timmar, och det är verkligen ovanligt! Men efter lite mat, så somnade han nu helt utmattad... Elias_mamma