Stina - Mamma till Elias

Gravidhormonerna tog över
Idag tog mina gravidhormoner över...När vi skulle äta lunch så var jag inte sugen på något förutom grillad kyckling från Hemköp (jag som inte ens äter kyckling längre!) Jag blev jätte sur på Mr J för att all mat han föreslog var bara fel...till slut blev han irriterad/arg på mig, kastade på sig vinterjackan och gick och köpte grillad kycklingfilé till mig...hur snällt som helst?! Jag trodde faktiskt att han bara gick ut för att komma bort från mig (vilket han säkert gjorde haha) men så kom han hem med den godaste kycklingen ever! ♥ Gissa om jag blev glad?! 
 
Annars har vi inte fått mycket gjort här hemma idag, vi har tagit det lugnt. lekt med Elias nya leksaker som han fick i julklapp och när det var dags för Elias att nattas så tittade han och jag på Den Goda Dinosaurien, hans nya favoritfilm! För någon månad sedan så fick han inte nog av Minionerna, men nu är det endast Dino filmen som ska tittas på...Nu sover han i alla fall och snart är det dags för Sällskapsresan, en klar favorit och tradition här hemma.